معرفی 5 برند برتر ورق PVC-بررسی قیمت

در این مقاله به معرفی و بررسی رنج قیمتی 5 تا از محبوب‌ترین برند‌های ورق‌های PVC (پی وی سی) می‌پردازیم.

ورق پی وی سی چیست؟

ورق پی ی سی (PVC) به یک ماده پلاستیکی مسطح، سفت یا انعطاف‌پذیر گفته می‌شود که از پلی وینیل کلراید (PVC) ساخته شده است. ورق‌های PVC به دلیل تطبیق پذیری، دوام  قرون به صرفه بودن، کاربرد گسترده‌ای در صنایع مختلف دارند.

در اینجا برخی از ویژگی‌ها و کاربرد‌های کلیدی ورق PVC (پی وی سی) را بررسی می‌کنیم.

وام: ورق‌های پی وی سی ب دلیل ماهیت طولانی مدت و مقاومت در برابر سایش و خراش شناخته شده‌اند.

مقاومت شیمیایی: آن‌ها در برابر مواد شیمیایی مقاوم هستند و برای استفاده در محیط‌هایی که قرار گرفتن در معرض مواد شیمیایی خشن معمول است مناسب هستند.

مقاومت در برابر آب و هوا: ورق‌های PVC می‌توانند در شرایط مختلف آب و هوایی از جمله اشعه مستقیم خورشید مقاوم است و این موضوع آن‌ها را برای کابرد‌های بیرونی ایده‌آل می‌کند.

ضد حریق: پی وی سی (PVC) دارای خواص ضد حریق است که بر ایمنی آن در مصارف ساختمانی و صنعتی می‌افزاید.

وزن سبک: ورق‌های PVC (پی وی سی) با اینکه دوام بالایی دارد، وزن نستا سبکی دارند که حمل و نصب آن‌ها را آسان می‌کند.

ساختمان آسان: ورق‌های پی وی سی را می‌توان به راحتی برش داد، شکل داد و جوش داد و امکان سفارشی سازی در کاربرد‌های مختلف را فراهم کرد.

ساخت و ساز: برای روکش، سقف، پنجره‌ها، در‌ها و دیوار‌های جدا کننده استفاده می‌شود.

علامت گذاری: معمولا در تابو‌های راهنما و نمایشگر‌های تبلیغاتی به دلیل قابلیت چاپ آسان بر روی آن‌ها استفاده می‌شود.

مصارف صنعتی: به دلیل مقاومت شیمیایی در ساخت مخازن، لوله‌ها وسایر تجهیزات شیمیایی استفاده می‌شود.

ورق‌های پی وی سی در ضخامت‌ها، اندازه‌‌‌‌‌‌‌‌ها و رنگ‌های مختلف وجود دارند که طیف وسیعی از نیاز‌ها و تجیحات خاص را در صنایع مختلف بر‌آورده می‌کنند.

معرفی 5 برند برتر PVC (پی وی سی)

ورق‌های PVC به صورت معمول در اندازه‌های 3میل تا 18 میل در بازار عرضه می‌شود و رنج قیمتی آن‌ها با در نظر گرفتن این اندازه و برند مورد نظر تعیین می‌شود. ورق‌های پی وی سی (PVC) در اندازه و ابعاد مختلف در بازار موجود است. در ادامه به ترتیب رتبه به معرفی برند‌های برتر پی وی سی می‌پردازم:

1.‌‌ ورق پی وی سی ANG

ورق‌های PVC (پی وی سی) ANG یکی از با کیفیت‌ترین پی وی سی‌های موجود در بازار است. این برند وارداتی در ابعاد 3میل تا 18میل در بازار عرضه می‌شود، رنج قیمتی این برند از 260 تومان شروع می‌شود. برای طلاعات بیشتر از قیمت و اندازه و ابعاد این برند می‌وانید به شمارهای 0962003346 و 09105057079 در مجموعه تجارت اندیشان آکو مراجعه کنید.

2.‌ PVC هایکو

از دیگر پی وی سی‌‌های با کیفیت بازار امروزه برند هایکو است. این برند در اندازه 3 میل تا 18 میل موجود است، قیمت این پی وی سی‌ها متناسب با اندازه و ابعاد مورد نظر تعیین می‌شود و حدودا از 300 تومان شروع می‌شود. برای سفارش و دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانید به بخش همکاران مراجعه کنید.

3.‌ پویا پلاست پی وی سی

این ورق‌ها فومیزه با توجه به قابل شستشو بودن کاربرد فراوانی در امور معماری و طراحی داخلی دارد. ورق‌های پی وی سی (PVC) قابلیت لمینیت و روکش شدن را دارد و می‌توان از آن‌ها در محیط‌های مختلف استفاده کرد. 

4.‌ PVC (پی وی سی) بیتا

فوم فشرده بیتا یکی از ورق‌های پی وی سی تولیدات داخلی است، ورق‌های PVC بیتا در اندازه‌های 8 میل تا 20 میل موجود هستند و ابعاد این ورق‌های پی وی سی قابل تغییر است. قیمت آن با در نظر گفتن تعداد  سایز و اندازه آن قابل تغییر است. 

5.‌ ورق پی وی سی پانکس

PVC (پی وی سی) پانکس یکی دیگر از فوم‌‍‌های با کیفیت موجود در بازار است. این ورق‌های پی وی سی از پلی وینیل کلراید که در صنعت پتروشیمی است اسفاده می‌شود. مجموعه پانکس به شما در به دست آوردن اطلاعات درباره ورق‌های پی وی سی پانکس کمک کند. 

چرا پی وی سی (PVC) بهترین گزینه است

ورق‌های پی وی سی (PVC) در صنعت معماری مدرن بهترین گزینه برای معماران و طراحان داخلی است. با توجه به قیمت  پی وی سی‌ها به نسبت ویژگی‌های فراوانی که دارد می‌تواند درست‌ترین گزینه باشد. در مجموعه آکو می‌توان ورق‌‌های PVC را با بهترین کیفیت و متریال برای هر گونه کاربرد مورد نظر خود پیدا کرد.

سوالات متداول

ورق پی ی سی (PVC) به یک ماده پلاستیکی مسطح، سفت یا انعطاف‌پذیر گفته می‌شود که از پلی وینیل کلراید (PVC) ساخته شده است. ورق‌های PVC به دلیل تطبیق پذیری، دوام قرون به صرفه بودن، کاربرد گسترده‌ای در صنایع مختلف دارند.

ورق پی وی سی ANG، PVC هایکو، پویا پلاست پی وی سی، PVC (پی وی سی) بیتا، ورق پی وی سی پانکس

نویسنده مطلب
Avatar of Athour
سونیا دهقان

نویسنده آکو

نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است

مطالب مرتبط

خبری
20 اسفند

بررسی تمایزات تخته چند‌لایه قالبی در مقابل تخته چندلایه داخلی

آموزشی
13 مرداد

مزایای استفاده از چوب پائولونیا در ساختمان‌های پایدار

آموزشی
03 مرداد

مقایسه PVC با سایر مواد پلاستیکی در صنایع مختلف

آموزشی
01 مرداد

کاربرد‌های پلای وود (plywood) در صنعت مبلمان