معرفی 5 برند محبوب کفپوش PVC (پی وی سی) در ایران

در این مقاله به معرفی و رده بندی 5 برند کفپوش پی وی سی در ایران می‌پردازیم.

کفپوش‌ PVC (پی وی سی) چیست؟                           

کفپوش پی وی سی که معمولا به عنوان کفپوش وینیل شناخته می‌شود، به دلیل دوام، سهولت نگهداری و تطبیق پذیری زیبایی، انتخابی محبوب برای فضاهای مسکونی و تجاری است. این در اشکال مختلف از جمله ورق، کاشی و تخته موجود است و می‌تواند ظاهر مواد دیگری مانند چوب، سنگ و سرامیک را تقلید کند.

ورق‌های وینیل: این ورق‌های بزرگ و پیوسته از کفپوش PVC (پی وی سی) هستند که معمولا در مناطقی که نیاز به سطوح بدون درز و مقاوم در برابر آب دارند مانند حمام و آشپز‌خانه استفاده می‌شوند.

تخته‌های وینیل: تخته‌های وینیل که برای تقلید از ظاهر چوب‌های سخت طراحی شده‌اند، جذابیت زیبایی شناختی چوب را با دوام و سهولت نگهداری از PVC ارائه می‌دهد.

کفپوش‌های پی وی سی به دلیل تمام ویژگی‌هایی که دارد از جمله دوام، مقرون به صرفه بودن و مقاوم در برابر رطوبت می‌تواند بهترین گزینه از بین بقیه گزینه‌های موجود در بازار باشد. کفپوش‌های PVC موجود برند‌های مختلفی دارند و انتخاب از بین این برند‌ها بسیار سخت است در اینجا به ترتیب بهترین شرکت‌های وارد کننده برند‌های کفپوش PVC (پی وی سی) می‌پردازیم و بهترین آن‌ها را معرفی می‌کنیم.

5 تا از محبوب‌ترین‌ برندهای کفپوش PVC در ایران

کفپوش‌های پی وی سی وارداتی رولی و تایلی خارجی در بازار با انواع برند‌های آرتا، وینیفلکس، راک فلور، مودا، مای استار، تیمبرلند، پرشین فلور، سان فلور و دکورفلور موجود است. در ادامه به بررسی کفپوش‌های پی وی سی (PVC) و معرفی 5 تا محبوب‌ترین شرکت‌ها می‌پردازم.

1.‌شرکت آکو چوب

شرکت آکو چوب یکی از برترین وارد کنندهای پی وی سی (PVC) با انواع برندهای خارجی است. شرکت آکو کابردی‌ترین محصولات را با بهترین کیفیت و متریال با در نظر گرفتن سلایق مختلف عرضه می‌کند. در بین این 5 شرکت وارد کننده شرکت آکو چوب همانطور که گفته شده یکی از بهترین انتخاب‌ها است. در این مجموعه انواع برند‌های PVC مانند وینیفلکس، راک فلور، مودا، مای استار و تیمبرلند با بهترین متریال و کیفیت برای تمامی کاربرد‌‌ها عرضه می‎‌شود.

همچنین این شرکت محصولاتی مانند plywood  (پلای وود) یا تخته سه‌لا، روکش طبیعی چوب بلوط گرجستانی و ورق‌های PVC (پی وی سی) را برای کاربرد‌های مختلف وارد می‌کند. این مجموعه با واردات محصولات با کیفیت و همکاری‌های متفاوت توانسته است به عنوان محبوب‌ترین شرکت در بین همکاران خود شناخته شود. برای ارتباط با شرکت آکو چوب به شماره‌های 09362003346 و 09105057079 مراجعه کنید. برای اطلاعات بیشتر از محصولات می‌توان به سایت acochoub.ir مراجعه کنید.

2.‌شرکت ایران کفپوش

شرکت ایران کفپوش با نام تجاری وینیفلکس یکی دیگر از شرکت‌های وارد کننده کفپوش‌های پی وی سی است. این شرکت دارای سابقه همکاری با برند‌های Tarkett و Graboplast داشته و بعد از این همکاری نمایندگی آن‌ها را نیز در تهران تاسیس کرد. این مجموعه به‌طور متمرکز کفپوش وارد می‌کند. برای طلاعات بیشتر می‌توانید به سایت vinyflex.com و شماره تماس 02188792000 مراجه کنید.

3.‌شرکت اسپوتا نوین چوب

این مجموعه وارد کننده پارکت‌ برند آلمانی Verox Floor، درب‌های ضد‌سرقت SUR ترکیه و همچنین نمایندگی پخش و فروش درب‌های MDF روکش PVC را دارد. برای مطلع شدن از اطلاعات بیشتر می‌توانید به سایت www.spootawood.com مراجعه کنید و از طریق شماره 02122875835 با این مجموعه در تماس باشید.  

4.‌‌شرکت تیراد دکور

شرکت تیرداد دکور یکی دیگر از شرکت‌های وارد کننده کفپوش‌های پی وی سی است. این مجموعه جدا از اینکه برند‌های مختلف کفپوش‌های PVC (پی وی سی) را وارد می‌کند می‌تواند در بخش دکوراسیون نیز مشاوره بدهد. این مجموعه همچنین در بخش کاغذ دیواری نیز فعالیت دارد و می‌تواند یک گزینه مناسب برای متغاضیان باشد. برای اطلاع بیشتر می‌توان به سایت آن‌ها  tirdaddecor.com مراجعه کرد.

5.شرکت آذرخش دکور

این مجموعه انواع برند‌های کفپوش پی وی سی PVC (پی وی سی) و محصولات مختلف برای دکوراسیون داخلی را عرضه می‌کند و یکی دیگر از شرکت‌های محبوب در عرصه این‌کار است.


در نتیجه

کفپوش PVC (پی وی سی) یک گزینه کفپوش همه‌کاره، با دوام و مقرون به صرفه است که طیف وسیعی از کاربردها را بر‌آورده می‌کند. سهولت نگهداری، مقاومت در برابر آب و تنوع زیبایی آن را به یک انتخاب محبوب برای فضا‌های مسکونی و تجاری تبدیل کرده است. برای انتخاب درست و پیدا کردن برند مورد نظر شرکت آکو چوب یکی از برترین مجموعه‌ها در بین 5 مجموعه دیگر است که کفپوش‌های PVC (پی وی سی) را با بهترین کیفیت وارد می‌کند و در اختیار مصرف کننده قرار می‌دهد.

نویسنده مطلب
Avatar of Athour
تیم تولید محتوای آکو

سردبیر آکو

نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است

مطالب مرتبط

خبری
20 اسفند

بررسی تمایزات تخته چند‌لایه قالبی در مقابل تخته چندلایه داخلی

آموزشی
13 مرداد

مزایای استفاده از چوب پائولونیا در ساختمان‌های پایدار

آموزشی
03 مرداد

مقایسه PVC با سایر مواد پلاستیکی در صنایع مختلف

آموزشی
01 مرداد

کاربرد‌های پلای وود (plywood) در صنعت مبلمان