آیا ورق‌های فومیزه طرح‌دار مقرون به صرفه است؟

در این مطلب به صرفه بودن ورق پی وی سی طرح‌دار را در مقایسه با چوب و دیگر متریال‌ها بررسی می‌کنیم.


ورق فومیزه پی وی سی طرح دار

ورق فوم پی وی سی طرح‌دار نوعی ورق فوم برد است که دارای سطحی تزئینی یا بافتی مانند دانه چوب، مرمر، چرم یا اشکال هندسی است. ورق فوم پی وی سی طرح‌دار به دلیل چندکاره بودن و دوام قابل استفاده برای ساخت مبلمان برای فضاهای نشیمن و‌ اداری، پانل‌های دیواری، مبلمان، کابینت، درب و غیره می باشد.

الگوهای متفاوتی از ورق‌های پی وی سی طرح‌دار وجود دارد که برای مصارف گوناگونی در صنعت‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد، مانند الگوهای مرمر پی وی سی (ماربل شیت)، الگوهای چوبی و چرمی، الگوهای سه بعدی و همچنین امباس، تنوع در انواع ورق فومیزه طرح‌دار مجموعه کاملی از طرح و الگو را تشکیل می‌دهد که می‌شود آن را جایگزین مناسبی برای متریال‌های طبیعی و یا مصنوعی دیگر کرد.

(چنانچه در هر بخش از مطالب مجله آکو و مشخصات محصولات نیاز به اطلاعات داشتید و یا جهت ثبت سفارش خود می‌توانید به واتس آپ شرکت آکو 09362003346 در هر ساعت از شبانه روز پیام ارسال فرمایید.)

دلایل به صرفه بودن ورق فومیزه طرح‌دار

اگر به مطالب ارائه شده درباره ورق فومیزه طرح‌دار از سری مطالب مجله آکو مراجعه و آنها را مطالعه کنید به طور کامل ویژگی و مشخصه این محصول مورد بررسی قرار گرفته است. همچنین به طور کامل مشخصات محصولات ورق‌های طرح‌دار شرکت آکو و نحوه تهیه آن نیز در اختیار شما قرار گرفته است. ورق فوم پی وی سی طرح‌دار عموماً مقرون به صرفه تر از چوب یا سنگ های زینتی است. دارای مزایای زیادی مانند سبک وزن، سفت و سخت، مقاوم در برابر شعله، آسان برای پردازش، و قابل بازیافت، همچنین دارای کیفیت چاپ و لمینیت عالی است که آن را برای کاربردهای تبلیغاتی و ساختمانی مناسب می کند. با این حال، مقرون به صرفه بودن ورق فوم PVC طرح‌دار ممکن است به کیفیت، ضخامت، اندازه و رنگ محصول و همچنین تامین کننده و تقاضای بازار بستگی داشته باشد. بنابراین، توصیه می شود قبل از تصمیم گیری برای خرید، گزینه ها و قیمت‌های مختلف را با هم مقایسه کنید.

ورق فوم طرح‌دار سبک وزن و پردازش آسان است که هزینه حمل و نقل و نصب را کاهش می دهد، قابل بازیافت و سازگار با محیط زیست است که هزینه‌های دفع زباله را کاهش می‌دهد. دارای کیفیت چاپ و لمینیت عالی است‌ که امکان‌گزینه‌های طراحی و سفارشی سازی بیشتر را فراهم می کند. ورق فوم پی وی سی طرح‌دار ضد شعله و مقاوم در برابر رطوبت است که خطر آسیب آتش سوزی و آب را کاهش می دهد.

از طرف دیگر چوب و سنگ های زینتی دارای معایبی هستند که باعث کاهش اقتصادی می شود، چوب مستعد کپک زدن و حشرات است که نیاز به نگهداری و تعمیرات منظم دارد. همچنین در معرض افزایش هزینه الوار است، که باعث می شود از قبل گران تر شود. سنگ های زینتی سنگین و سخت تراش می شوند که باعث افزایش هزینه های کارگری و مصالح می شود، از نظر رنگ و طرح محدود هستند که جذابیت زیبایی شناختی و تطبیق پذیری را کاهش می دهد.

بنابراین، ورق فوم پی وی سی طرح‌دار جایگزین مقرون به صرفه ای برای چوب یا سنگ های زینتی برای نمای سایدینگ، کفپوش و سایر کاربردها است. با این حال، تصمیم نهایی ممکن است به ترجیحات شخصی، بودجه و الزامات پروژه نیز بستگی داشته باشد.

نحوه سفارش و گرفتن اطلاعات بیشتر

در این مطلب از سری مطالب مجله آکو در مورد ورق فومیزه پی وی سی طرح‌دار، انواع و دلایل مقرون به صرفه بودن آن به طور کامل صحبت شد، در خاتمه لازم به ذکر است فوم برد پی وی سی محصولی است که مزایا و کاربردهای فراوانی دارد و شرکت آکو می‌تواند بهترین و مرغوب‌ترین محصول را با قیمت مناسب در اختیار مشتریان محترم خود قرار دهد. چنانچه سوال و یا مطلبی در زمینه نحوه تهیه، گرفتن اطلاعات فنی و قیمت ورق فومیزه طرح‌دار از محصولات شرکت آکو دارید، می‌توانید با کارشناسان ما در بخش فروش 88522694-021  88516984-021 ارتباط برقرار کنید و یا در هر ساعت از شبانه روز با واتس آپ آکو 09362003346 در تماس باشید.


نویسنده مطلب
Avatar of Athour
الهه ایزانلو

نویسنده آکو

نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است

مطالب مرتبط

خبری
20 اسفند

بررسی تمایزات تخته چند‌لایه قالبی در مقابل تخته چندلایه داخلی

آموزشی
13 مرداد

مزایای استفاده از چوب پائولونیا در ساختمان‌های پایدار

آموزشی
03 مرداد

مقایسه PVC با سایر مواد پلاستیکی در صنایع مختلف

آموزشی
01 مرداد

کاربرد‌های پلای وود (plywood) در صنعت مبلمان