قیمت 5 برند پلای وود در ایران

پلای وود (PLYWOOD) با نام دیگر تخته سه‌لا در بازار شناخته شده است که تشکیل شده از چندین لا‌یه نازک چوب مهندسی شده است.

در این مقاله به معرفی انواع برند‌های تخته چند‌لا یا همان تخته سه‌لا می‌پردازیم و قیمت حال حاضر آن در بازار ایران را بررسی می‌کنیم.

PLYWOOD (پلای وود) چیست؟

تخته چند‌لا نوعی چوب مهندسی شده است از که چندین لایه نازک روکش چوب ساخته شده است. این لایه‌ها با چسب به یکدیگر متصل می‌شوند. این روش ساخت به کاهش بسیاری از نقاط ضعف موجود در چوب طبیعی مانند حساسیت به تاب خوردگی، ترک خوردن و شکافتن کمک می‌کند. الگوی دانه متناوب در تخته سه‌لا استحکام و پایداری قابل توجهی به آن می‌دهد و آن را به یک ماده ایده‌آل برای بسیاری از کاربرد‌های مختلف تبدیل می‌کند.

آشنایی با انواع پلای وود

مطالب مربوط:

مقایسه کلی دو محصول پلای‌وود(plywood) و ام دی اف(MDF)

کاربرد تخته‌های چند‌لایه(plywood) در خانه‌های پیش ساخته- چرا تخته سه‌لا به صرفه‌تر است؟!

بررسی کاربرد تخته چند‌لایه یا پلای وود در خانه‌های پیش ساخته

مروری بر تاریخچه چوب چند‌لایه یا پلای وود plywood

عوامل موثر بر قیمت تخته چند‌لایه (پلای وود)- plywood

تخته چند‌لایه در قالب گیری بتن – تلفیقی از فوم و عملکرد

تولید پلای‌وود- مقایسه تخته‌های چند‌لایه چوب نرم و چوب سخت

بررسی تمایزات تخته چند‌لایه قالبی در مقابل تخته چند‌لایه داخلی

معرفی 5 برند وارداتی پلای‌ وود (plywood) در ایران

1.‌ اولترا پلای (ULTRA PLY)

اولترا پلای یکی از با کیفیت‌ترین تخته‌های سه‌لا وارداتی است. شرکت تجارت اندیشان آکو این برند وارداتی پلای وود را در ضخامت 9 تا 18 با کیفیت بالا وارد می‌کند. قیمت تخته چند‌لا اولترا پلای حدودا از 1،100 تومان شروع می‌شود و متناسب با ضخامت قیمت آن تغییر می‌کند. برای دریافت قیمت دقیق و اطلاعات کامل‌تر می‌توانید به شماره‌های 09362003356 و 09105057079 در واتس آپ در ارتباط باشید.

2.‌ تخته سه‌لا پلی ترا (PLYTERRA)

پلای وود پلی ترا از دیگر تخته چند‌لا‌های موجود در صنعت چوب است. این تخته‌های سه‌لا از ضخامت 0.4 تا 3 را شرکت پیوان وارد می‌کند و رنج قیمتی آن از 600 تومان شروع می‌شود.

 3.‌ پلای وود سی پلای (SYPLY)

Plywood (پلای وود) سی پلای چوب‌های وارداتی روسی هستند. این تخته چند‌لا‌ها در ابعاد مختلف در بازار عرضه می‌شود.

4.‌ تخته چند‌لا سوزا (SVEZA)

یکی از بزرگ‌ترین برند‌های تولید کننده پلای وود در دنیا، برند سوزا است. از این برند در بازار کپی‌های بسیاری دارد و برای دریافت اصل این جنس باید با یک شرکت معتبر در ارتباط باشید.

5.‌ plywood (پلای وود) پلی تک (PLYTECK)

این برند ایتالیایی است و در سال 1991 شکل گرفته است. این برند در هر زمینه‌ای که به تخته سه‌لا نیاز داشه باشد، محصولات مربوط تولید می‌کند.

در ادامه به مقایسه این برند‌ها و بررسی کیفیت هر‌کدام از آنها می‌پردازیم.

مقایسه 5 برند وارداتی plywood (پلای وود)

برند ULTRA PLY (اولترا پلای):  یکی از با کیفیت‌ترین پلای وود‌های وارداتی روسی از چوب بریچ (BIRC) است. اولترا پلای با دوام‌ترین و با ظاهری زیبا است و این تخته‌ها سه‌لا محصولاتی با ساختار فیزیکی و مکانیکی بهبود یافته ارائه می‌دهد. این ویژگی ها باعث محبوبیت آن در ساخت مبلمان، ساخت و ساز، بسته بندی، دکوراسیون داخلی و بسیاری از کاربرد‌های دیر شد. از مزایای آن می‌توان به مقاومت در برار سایش بالا، استحکام و دوام استثنایی و سطح ظاهری زیبای آن اشاره کرد، همچنین ابعاد آن متناسب با در خواست و کاربرد‌های مختلف قابل تغییر است.

تخته سه‌لا سی پلای (SYPLY): از دیگر برند‌های وارداتی plywood (پلای وود) روسی است. هر لایه آن با چوب‌های نازک بهم فشرده شده و چسبانده‌اند. دانه‌های آن در جهت‌های مخالف قرار می‌گیرد. به دلیل نحوه ساخت در برار خم شدگی، تاب برداشتن و ترک خوردگی مقاوم هستند.

پلای وود سوزا (SVEZA): این برند چوب یکی دیگر از برند‌های تخته چند‌لا روسی است. تخته‌های سه‌لای روکش‌دارد هستند که از یک لایه رزین تشکیل می‌شوند. Plywood سوزا روکش‌دار نوع Deck350 نوعی تخته چند‌لا با قالب بندی شبکه‌ای بر روی سطح می‌باشد. این نوع پلای وود در ابعاد 25، 50 و 100 میلیمتر است، کاربرد این خطوط قرارگیری درست میلگرد بدون نیاز به اندازه‌گیری و عدم نیاز به علامت گذاری بر روی سطح پلای وود می‌باشد.

تخته چند‌لا پلی ترا (PLYTERRA): پلای وود پلی ترا از چوب‌های وارداتی روسی است. این plywood در ضخامت‌های مختلفی در بازار عرضه می‌شود و متناسب با نیاز قابل تغییر است.

پلای وود پلی تک (PLYTECK): پلی تک‌هم پلای وود وارداتی چوب روسی است. این برند تخته‌های سه‌لا در بازار ایران مدل‌های مختلفی دارد که فقط یکسری از آن‌ها کیفیت متناسب دارد. اندازه و ابعاد آن برای کاربرد‌های مختلف متفاوت است و قابل تغییر است.

Plywood الترا پلای بهترین گزینه است

تخته سه‌لا الترا پلای یکی از با کیفیت ترین چوب‌های روسی است و به دلیل مزایا و ویژگی‌های آن در صنایع ختلف چوبی با محبوبیت قابل توجهی روبه‌رو شده است. شرکت تجارت اندیشان آکو با وارد کننده این برند با کیفیت روسی در اندازه و ابعاد مختلف و متناسب با تمامی کاربرد‌ها است. برای سفارش و دریافت اطلاعات کامل درباره پلای وود الترا پلای می‌توانید به شماره 09362003346 در واتس آپ مراجعه کنید.

سوالات متداول

اولترا پلای (ULTRA PLY)، تخته سه‌لا پلی ترا (PLYTERRA)، پلای وود سی پلای (SYPLY) تعدادی از برند‌های پلای وود هستند.

تخته سه‌لا الترا پلای یکی از با کیفیت ترین چوب‌های روسی است و به دلیل مزایا و ویژگی‌های آن در صنایع ختلف چوبی با محبوبیت قابل توجهی روبه‌رو شده است.

نویسنده مطلب
Avatar of Athour
سونیا دهقان

نویسنده آکو

نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است

مطالب مرتبط

خبری
20 اسفند

بررسی تمایزات تخته چند‌لایه قالبی در مقابل تخته چندلایه داخلی

آموزشی
13 مرداد

مزایای استفاده از چوب پائولونیا در ساختمان‌های پایدار

آموزشی
03 مرداد

مقایسه PVC با سایر مواد پلاستیکی در صنایع مختلف

آموزشی
01 مرداد

کاربرد‌های پلای وود (plywood) در صنعت مبلمان